Thursday, March 11, 2010

aku huru hara kan wedding member baik ku...huhu















hah!!!!1terkejut tak bc tajuk verita aku kali ni..tajuk j gempak..but aku stil rs gempak jgk lah walau pun korang xrs ape2 lagi kos korang xtau citer dia mcm mn kan..kuang3x...my frenz wedding pada 6 hb march 10...b4 that mmg lah dia ada call aku kos aku tny sama ada aku nk jd MC @ DJ 4 her wedding..aku laugh j lah..aku ye kan..kos seriously aku ingat dia main2...nak djadikan citer..aku xprepare ape2 lah..perh..pg wedding dia 2..dia call aku tny knp xsiap lg..siap srh orang ambk aku lg...terkjt beruk lah aku..dgn aku xsiap pe2 lagi..even skrip pn xder...tp i2 lah gm broadband y tuan n puan..hahaha..aku memulakan kegooglelan aku n aku temui satu skrip yg agk best lah..siap ada pantun lagi..aku pun cilok j lah....
kat weding 2 plak...alahai boley plak diorang srh aku adjust PA 2..mn lah aku tau..gabra gak aku kat s2..nsb baik lah aku dtemani temn2 aku..haih..nsb bdn kau lah aziah...nsb baik lah ada mamat2 yg sudi menghulurkan bntuan kepd gadis ayu seperti ku..kuang3x...nak citer mmg panjang..tapi tikah aku sory sgt2 kos kalo aku meributkan majlis ko..sory..
kepada korang yg xdpt menghdari wedding mmber kiter ni..ni hah ada sedikit gambr dariku buat tatapan korang..enjoy k

No comments:

Post a Comment