Thursday, March 11, 2010

kejam nya kau duhai manusia....



percaya atau x???aku pun tgh xpcy??mmg berita ni bs kite dgr kat tv atau mn2 pun media cetak...tapi yang buat aku mkn terkezut some1 yg involve ni adlh org yg aku knal dr kecik sampai lah kebeso...knp dia tergamak buat hal mcm ni sdgkan dia msh muda...sggp k dia membuang sisa hidup dia dlm sangakar besi 2 kern keslhan yang sagt2 xberperikemanusiaan...
dia bkn xder adik pempuan..n kalo xslp aku adik pempuan dia sebaya budk pempuan yg dia rogol 2....pernah x dia fikir kalo lah budk pempuan 2 adik dia sendr....ape yg dia rs kalo dia dpt th adik dia drogol beramai2..hancur punah maruah adik dia....knp ko xpnh pikir semua ni???????
entah lah..aku xkenl budk pempuan 2 sape???tapi aku harp dia selamat j lah..kdg2 aku pikir jgk...budak2 skrg bkn mcm budak2 dulu..aku xde lah nak kate aku dulu baik..tapi baik lah jgk..xde nak kuar umah..dah beso dah pandai lap hingus sdnr ni lah baru aku brn buat jht sikit ( sikit j)...
ada 1 time 2 aku jg kedai topop..bdk pempuan yag kecik sikit pada aku naik moto..tgk gaya aku boley agak diorg ni baru darjah..tergedik2 nak mampus...haih...mcm mn diorg xjd mgs laki2 bertopngkan syaitan kalo dh perangai pun mcm tu..
pada korg2 yg ada adik pempuan 2..ingat2 kan lah diorang...hdp msh pnjg..sggp k diorg nak musnah kan ms depan sndr..pad mnusia yg gersang sgt ngn seks...bwk2 le bertobat..pg masjd ambik wuduk solat k..k lah..slm syg dari ku...dari aku care..huahuahua...

No comments:

Post a Comment