Sunday, March 14, 2010

baik baik sayang

baik baik sayang..kalo xsilap aku ni latest dr wai band..aku xbpr folow sgt aktv group diorg ni..tapi yag past aku minat jgk lah lagu2 diorg..huhuhu..except cr jodoh..aku xdesperate 2 k..huhu
btw..aku just nak ckp lagu yang terbaru diorang baik2 saynag betul2 mnyntuh hati aku sbg seorang gurl..betp dlm lagu ni daiangkat btp pentingnyer maruah sorang perempuan...mcm contoh lirik dia...kerna bagiku kau kehormatanku dengarkan dengar kan aku....hanya satu pinta ku,utk mu n hidupku..baik2 syg ada aku utkmu..hny stu pintaku d siang n malamku baik2 syg..krna aku utkmu'
word kerna kau kehormatanku btl2 aku suka gila..aku akan bersyukur terlebih2 k hadrat ilahi andai aku betemu dgn guy yg betl2 mnjg maruah ku..krn aku hny utk dia..n dia hny utk ku..
lagi citer psl wali band ni ilah lagu song diorang kekasih halal..perh best kot lagu ni...bukan shj krn kcntukan tp dia jgk wanita solehah...perh 2 wali band..aku ckp betul..mmg ptt ur group name is wali band...walau korang buat lagu..tp stil tntg agm..n aku feel dgr lagu aku cinta allah..mengingatkan aku sjauh mn cinta aku pd alla..walau romance tp stil bout agm..syabas..thumb up

No comments:

Post a Comment