Monday, March 8, 2010

Tentang aku....


Salam kepada yang muslim dan non muslim ( kalo ada ) salam sejahtera...

nama aku aziah..nama penuh aku aziah bt tanzizi...nama aku xsusah..ayah aku kata senang nak akad nikah nnt..xder semput laki aku nak menyebut nama aku...ok..orang paggil aku aziah,azie,akak,kak azie, yong ( khas utk orang perak k)..but not joyah k..hahaha..
aku dikeluarkan d dunia ni pada abad ke 20 pada 26 mei 1989..hah abad k 20 kan..kalo salah betul kan k...umo aku??hemh..kira sendiri k...
aku anak pertama dr 6 adik beradik..ramai???mana ader..ada j member aku anak first dari sepuluh beradik..member aku rileks j..siap cakap mak ayah dia nak tambah lagi..huhu..ramai-ramai ni ok wat..meriah rumah tangga...ok..
aku xnak cakap banyak-banyak walaupun sbnarnya aku xbercakap..hahaha(syok sndr)..aku create dis blog bukan sbb aku jeles orang lain ade blog..bukan k..sbb aku nak share jgk citer2 aku yang xmnrik ni dgn semua member aku n da latest story....aku harap korang jgn lah jemu tuk membaca ccerita aku k...support lah industri blog negara kita k..hahaha
k lah..kalo korang nak tahu more n more psl aku...selalu lah melanggan blog aku y..hahaha..k smg ketemu lagi..slmt beramal..hahaha..salam

No comments:

Post a Comment