Wednesday, March 10, 2010

my first love.............


ok..hands up kalo ader yang nak dgr kisah aku bout my 1 love..hahaha...kalo xder pun..sukes hati akues lah nak tulis k x..ni kan blog aku..huhuhu..k lah..cerite nyer bermula begini
mata ke mata hati ke hati..hahaha..wat ever sudden nak copy citer adnan sempit....ok lah aku ni agak kegatalan lah jgk..kos aku jatuh cinta ms umo aku 14 thn bersamaan dgn form 2..mula2 aku anggap tu cinta monyet..tp ah..dusta smata2..kalo betul i2 cinta monyet..xkan la smpai skrang dia masih tersemat dlm kpl otak aku ni..tapi bkn bermksd msh cinta..hah ni aku nak bg tips..orang kater kalo kita asyk ingat some1 yg pnah kiter couple walau berjuta2 lamnyer kita xjmp..insyaallah dia lah 1 love kiter...
aku xnak citer mcm mn aku knl dgn dia..kos bs lah kalo bab mula2 ni..will u be my princes..i love u lah..da same things...lain lah dia buat mcm hero aku dlm citer boys over flower...gun jun pyo..k lah..melalut plak...nak tau mcm mn dia break off ngn aku...hah..mula citer dia....kami couple form 2....28 hb 8 n break of 6 hb 8 ms aku porm 4...
rupe2 nyer dia dh ada awek lain..nsb baik aku ngn ex aku ni xsm skolh..kalo x dh lm aku blasah minah tu yang satu sklah ngn ex aku n minah 2 some1 yg aku kenal....so..nak th x cr kiter org break of..conform lain dr yang lain

1 ) sy nak putus ngn awak..sy ingat nak putus time 28 hb ckp2 lah kiter dua thn..tapi awak yang xsbr2 nak pnjelasan..so kiter break off 2day
2)selm ni sy ingat sy syg awak sy cint awak rp2 nyer sy cuma KESIAN dkt awk...
3)dia hlur tngn kat aku..n dia ckp..sy harap kiter boley jd mmber lepas ni(aku pun smbut ngn pnh kekesaln teramat sgt)

dah lah..mls nak citer bnyak..air mata aku hmpr nak terkeluar dh ni..k cau dulu..slam buat kekasih..haaha

No comments:

Post a Comment